موسسه فرنام

درباره ما

سیاست تبلیغاتی


تمامی تبلیغات سایت فرنام مستقل از تصمیمات هیئت تحریریه است. شرکای اقتصادی و اسپانسرها هیچ‌گونه حق دخالتی در تصمیمات علمی و پژوهشی مؤسسهٔ دانش&z...
ادامه مطلب »

اخلاق در نشر (تعارض منافع)


1- تعارض در منافع
1-1- تعارض منافع عبارت است از وجود هرگونه منفعت مالی و غیرمالی که احتمال دارد نویسنده، داور یا سردبیر را در اظهار صادقانهٔ نظر ...
ادامه مطلب »

اخلاق در نشر (انتشارات همپوشان)

انتشارات همپوشان
- اگر یک نشریهٔ چاپی یا الکترونیک دست‌نوشته‌ای را پیش‌ازاین منتشر کرده باشد یا در حال بررسی برای انتشار آن ب...
ادامه مطلب »

اخلاق در نشر (فریبکاری)


فریبکاری
فریبکاری عبارت است از هرگونه زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی پذیرفته‌شده در نگارش و انتشار آثار علمی ـ پژوهشی یا انحراف از آنها که موارد ذ...
ادامه مطلب »

اخلاق در نشر (نویسندگی)


نویسندگی
1- شخصی نویسنده (یا یکی از نویسندگان) مقاله محسوب می‌شود که هر چهار معیار زیر را داشته باشد:
1-1 سهم قابل‌توجهی در حداقل یکی ا...
ادامه مطلب »